Enyém mégis másé

Rólam szól... csak hát nem éppen úgy ahogy hittem...

Blog

Talán nem is napló lesz, de nem is saját cikkek publikálásának helye. Vegyes lesz. Szerintem. Frítájm - sport és zene(sali). Munka, tanulás (már ha). "Ha a gondolatok ölnek, nekem tele a táram..."

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Fény az alagút végén

2010.06.09. 15:04 MPeti_87

Az elmúlt hetekben baromi rossz passzban voltam minden tekintetben. Kedv abszolút semmi, semmihez, se edzeni, se iskola, semmi. Ültem otthon azt gép kb. Ehhez jött a remek időjárás, szintén leb*szta a morált 0-ra, pluszba jött egy középfülgyulladás - egy éjszaka jóformán alvás nélkül és még egy pár óra fájdalom.

A másik ami aggasztott a gépírás volt, így két héttel az év vége előtt egész féléves teljesítményem 1 azaz egy db karó volt. Azonban lassan kezdett fordulni a szerencse, megérkezett a jóidő, kedden egy 3ast és a tanárnő jóindulatából egy 4est szerezve megmenekültem, csütörtök teremfoci, péntektől indul a vb, szombaton focitorna várható.

A pozitív energiák hatására egyenesbe jöttem, szóval jóságvan. Ma átmentem lightosan katasztrófaturistába, lementem a rakpartra megnézni a kis dunai árvizet. A hajóállomás most kissé alkalmatlan az utazásszervezésre, de még a kettes villamos sem járt az adott szakaszon, így végigsétáltam a Duna fölött a síneken egy rövid távon és nézegettem a természet erejét.

Most már jó meleg van, szombaton minimum 35 fok lesz, szóval érdekes lesz a foci. A csapat sülve-főve együtt lesz. Ha ha ha... a humorom is a régi :D:D:D

A bejegyzés trackback címe:

https://szerbuszpitor.blog.hu/api/trackback/id/tr922069036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása