Enyém mégis másé

Rólam szól... csak hát nem éppen úgy ahogy hittem...

Blog

Talán nem is napló lesz, de nem is saját cikkek publikálásának helye. Vegyes lesz. Szerintem. Frítájm - sport és zene(sali). Munka, tanulás (már ha). "Ha a gondolatok ölnek, nekem tele a táram..."

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szevasztavasz

2012.03.21. 13:27 MPeti_87

Lassan egy hónapja nem ütögettem billenytyűket ezen a felületen, hát nosza, lássuk mi is történt azóta. Sokminden :D

Továbbra is keresem a foglalkoztatásban azt az apró rést, amit betölthetnék, azonban a várt siker még mindig nem akar jönni. Az elmúlt 1-2 hétben, és az előttem állókban a pénzkereset helyett a házvezetés lépett elő fő feladatommá, méghozzá egyedül, amíg anyukám az ország, illetve a kontinens különböző pontjain küzd a betevő falatokért. (csak egy picit erős így:D) Ugyanakkor eljöttek végre a jó idők, és ez jó kedvvel áld meg. A jó idők egy része a meteorológiailag vett jó idő, a másik, relevánsabb része pedig a magánéleti viszonyaim 500%-os javulása, hogy a tényszerű szakmailag korrekt leíráshoz tartsam magam :D

Magyarul a lánynak fiú kell, a fiúnak lány, mert együtt jó igazán, mégis társad a magány... a társsal viszont szakítottam, aki pedig ezek után sem érti, az úgysem érti az egész blogomat, sőt, valószínűleg nem is olvasta és semmiféle érdeklődés nem motoszkál benne azzal kapcsolatban.

Amúgy rákattantam az Éhezők viadalára, beszippantott engem is, és nem ellenkeztem. Mostantól hívjatok Peetának :D Egyébként is menőbb művésznév lenne, mint a Pítör, csak kár, hogy már foglalt. Ja igen. Apropó művészet. Pilvaker. Nagyszabású verseny, egész jó kis pályamű, de azért nem tudunk vetélkedni (még) az ország legjobb MC-jeivel, a közönségszavazáson pedig a középmezőny jutott osztályrészül a megfelelőszámú "netes talpnyaló" hiányában :D

Közben menetelt kicsit a kupában a kék-fehér csoda, elmostuk a Viharsarkot, elgázoltuk a BKV-t, mint Combino a figyelmetlen nyugdíjast, most pedig jöhet a Nagy Videoton. Tervek jönnek mennek zenéről, utazásról, létfenntartásról, bár lenne több kapaszkodóm. Viszont nem akarom elrontani ennek a posztnak az alapvetően pozitív töltetét, így annyit mondok, továbbra is hiszek a sikerben, már csak azért is, mert ha munkám nem alakul, pénzem még esetleg lehet. Csupán annyi a feladat, hogy lenyomjam az adott emberszabású(aka)t a Maradj Talponban, és aztán kiimádkozzak valami 5-6 számjegyű összeget a posztnál. Óh, be csodás is lenne. Meglátjuk talpon-e maradok.

Kinézek az ablakon és olyan szokatlan a masszív napsütés és meleg ezután a februári extra hóval pakolt tél után, hogy szinte minden gondomat elfelejtem. Hétvégente viszont valóban elfelejtem. Miközben átmegyünk macskába :D Ja igen. Új jelszó: cicafánk!

A bejegyzés trackback címe:

https://szerbuszpitor.blog.hu/api/trackback/id/tr144330512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása