Enyém mégis másé

Rólam szól... csak hát nem éppen úgy ahogy hittem...

Blog

Talán nem is napló lesz, de nem is saját cikkek publikálásának helye. Vegyes lesz. Szerintem. Frítájm - sport és zene(sali). Munka, tanulás (már ha). "Ha a gondolatok ölnek, nekem tele a táram..."

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hip-Hop Contest semifinals

2009.10.17. 17:51 MPeti_87

Több, mint egy hónap telt el az előző egri kirándulásom óta, aminek célja az első egri bulim, a Hip-Hop Contest középdöntője volt. Nem voltam totál felspannolva, teljesen ráizgulva már napokkal előtte, de természetesen kíváncsi voltam, hogy mi lesz. Nagyjából tudtam már azt is, hogy mire lehet majd számítani konkrétan a fellépésektől, a helytől, és ha együtt megy a csapat vidékre, az mindig különleges élmény.

Ezúttal szerencsére semmilyen negatív hangulat, élmény nem kísérte a péntekemet, teljesen nyugodtan tudtam készülődni. Elugrottam a teszkóba egy kis 'melegítőért', amiből aztán olyan jó kis keverést csináltam, hogy többen is megdícsérték a csapatból :) Ha 9en vagyunk és nyolc fős a kabin, akkor a +1 én vagyok. Ez nem általános törvényszerűség, de valahogy magamra szoktam osztani a +1 szerepét. Nem tudom, hogy jól áll-e, de nem is olyan szörnyű dolog. Főleg, ha a kabinban a beállíthatatlan fűtés megsüti az emberek lábát, amit Joséval való átmeneti helycserém következtében tapasztalni volt szerencsém. A többiek feketepétereztek, kortyolgattak (míg én is az enyémet), a hatása nem is maradt el.

Már a vonaton sikerült felvennem a plusz melegítő réteget, aminek hála már meg se éreztem a fagyos szelet, ami a lehúzott vonatablakból jött, sőt még ki is reppeltem meg duplavéket dobáltunk a bokor krúkba. :D Aztán szóba került egy Zsoc-B-pítör közös trekk elkészítése is, ami a Füzesabonyi álldogálás alatt merült fel.

Csakhamar elértük Egert, és mivel (szándékosan) jó korán beértünk volt időnk (és persze állapotunk - ezúttal 'nagyon is jól' voltunk), hogy mókázzuk a sötétedő parkban a játszótéren, itt amúgy volt sípolós nyalóka-koncert is. Nemsokára tovaindultunk, és hip-hopp (:D:D) elértük az egált.

Ezúttal a nagy hidegre való tekintettel elmaradt a kinti padon iddogálás-dumálás-vicceskedés, ezt nagyjából átmentettük bentre. Aztán volt idő még egy kis 3v2(néha 3) biliárdra, aztán lassacskán behelyezkedtünk az 'alagútba', hogy meghallgassuk a fellépőket.

A 20 elődöntős szerintem jól teljesített, elég jó hangulatot csináltak, bár én személy szerint a második tízes alatt pörögtem kicsit jobban. A hangosításon is sikerült javítani, már nem voltak gerjedések, de a szövegeket néhány figuránál most sem lehetett olyan jól kivenni :( Az ismerősök szerintem megint rendesen odatették magukat és nagyot teljesítettek, a többi már a zsűri dolga volt, nem akarok belemenni a zsűrizés kommentálásába, a srácok maguknak és nekünk is bizonyítottak szerintem azon kívül meg az van ami van.

Jaigen a szünet alatt kiugrottunk B-al, az egál kapujánál egy kisbusznyi kék vesztegelt. Hmm érdekes volt. Az pedig már nem csak érdekes, hanem mulatságos is volt, mikor percre pontosan akkor pattantak vissza a buszba és hajtottak el, mikor visszaértünk a kapuhoz. Hát ilyen a mák. :)

A buli végeztével még páran belevetették magukat a csocsóba, én már eléggé kezdtem fáradni, aztán nemsokára össze is szedelőzködtünk, és irány az állomás. Az úton jelentős megálló jött közbe, mikor szinte mindenki igénybe vette az éjjel-nappali gyorsétterem szolgáltatásait. (végül engem is beszippantott :D) Ezzel azonban nem várt késést szedtünk össze, és lemaradtunk arról a füzesabonyi vonatról, amivel múltkor mentünk (és amiről aztán szép várakozás után át kellett szállni), így a következő, közvetlen a keletibe közlekedő vonatra szálltunk fel, amivel hét húsz körül beértünk Pestre. Elköszöntünk T-al a többiektől, akiknek a késés miatt még elég sokat kellett várniuk a csatlakozásra, de remélem együtt könnyebb volt nekik a várakozás, még ha már totál fáradt is volt mindenki, és sikerült épségben hazajutniuk. A hideg reggel legalább esővel nem párosult, és a busz szinte percre kiszámítva érkezett az etelére, ahol búcsút vettem T-tól is, majd hazatértem 3/4 9 körül, és (egy kis megszakítással) hét órát aludtam, aminek hála most már tök jól vagyok.

Szóval összességében jó kis délután-este volt, és mivel lesz még egy döntője is a versenynek, elképzelhető, hogy újabb egri kiruccanás lesz majd, de egyelőre semmit se merek mondani, ki tudja addig mi lesz még.

MÁVhobbireppelde :D

A bejegyzés trackback címe:

https://szerbuszpitor.blog.hu/api/trackback/id/tr141456379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blanco 2009.10.18. 21:55:56

hatalmas party volt :)

Blanco 2009.10.18. 21:57:42

hatalmas party volt :D:D:D
süti beállítások módosítása