Enyém mégis másé

Rólam szól... csak hát nem éppen úgy ahogy hittem...

Blog

Talán nem is napló lesz, de nem is saját cikkek publikálásának helye. Vegyes lesz. Szerintem. Frítájm - sport és zene(sali). Munka, tanulás (már ha). "Ha a gondolatok ölnek, nekem tele a táram..."

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Télen sűrűn fagy az Amur, nem dúl benne túl sok l'amour

2012.02.03. 00:16 MPeti_87

 Tegnap este a 90-es évek elektronikus/pop slágereit böngésztem a médiazsargonnal szólva "népszerű videomegosztó portálon" :D és sok olyan dal volt ezek között, melyek csupán azért tetszenek, mert halvány emlékeket, érzéseket idéznek fel egy letűnt(nek tűnő) korból, amikor én voltam amolyan "tini".

Egy bizonyos dal a sulidiszkók talán elmaradhatatlan kelléke, valahogy esszenciája volt azoknak az emlékeknek, melyek eszembe juttatták az amúgy gondtalan évek egyedüli frusztrációját. Ami a mai napig tart, így hát ezúton küldeném minden lánynak, aki valaha érdekelt, tetszett, akit szerettem, akit utálom hogy szeretek, akit én érdekeltem. Azoknak, akikhez nem mertem odamenni, akikkel beszéltem, de sosem mondtam el semmit, akik megbénítják az agyam, a nyelvem, akiknek más kell, akik friendzone-oltak. Akik csak jól néznek ki, de nem is értem őket, akik talán nem néznek ki olyan jól, de szuper jófejek, akik közel sem FHM-lányok, de nekem szebbek mint 100 címlaplány.

A nagyrészükhöz úgysem jut el.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerbuszpitor.blog.hu/api/trackback/id/tr584055072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása