Enyém mégis másé

Rólam szól... csak hát nem éppen úgy ahogy hittem...

Blog

Talán nem is napló lesz, de nem is saját cikkek publikálásának helye. Vegyes lesz. Szerintem. Frítájm - sport és zene(sali). Munka, tanulás (már ha). "Ha a gondolatok ölnek, nekem tele a táram..."

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Céges buli 2.rész

2009.10.11. 18:19 MPeti_87

Ezúttal a 'kamera másik oldalán'. Már régesrég szóba került, mégis (természetesen, nem is mi lennénk, ha nem) sikerült az utolsó, illetve az azutáni pillanatban elintézni mindent. Ugyanakkor nem izgultam. Valahogy éreztem, hogy nem lesz itt gond. Mert nem lehet gond. Najó, persze csütörtökön meg pénteken a sikertelen akciók kicsit elkeserítettek, de a péntek végeztéfel feltűnt a fény az alagút végén, és onnantól úgy éreztem sínen leszünk.

A jó ajándékötletek sajna elég ritkán csapnak meg. De ezúttal úgy éreztem megtörtént, és bár a szerda esti időpont miatt nehéznek tűnt megvalósítani, mégis mindenféle köveket próbáltam megmozgatni, hogy ne vesszen kárba. Szóval ezen fókuszáltam, és erre forgattam a következő két napon az x órányi időmet.

A péntek éjszaka mondjuk elég kemény volt, e- -nal (aki szegény fáradtan és betegen is odatette magát), őrült rajzszakkört tartottunk. Igyekeztem megmutatni, hogy mire gondoltam, ami nehezen sikerült, mert már én is kissé fáradt voltam, de végül közös erővel egy paint-freestyle+photoshop kombinációval sikerült megalkotni a nagy művet. :) A pólóminta a maga 'amatőrizmusa' ellenére, vagy pont amiatt tök egyedi lett, plusz elkészült a jól sikerült fotó. Ezt elküldtem B-nak, aki másnap mp3on hozta el, és belevágtunk a megvalósításba. A póló gyönyörű gyorsasággal, negyedóra alatt kész volt, onnan különböző bolthálózatokat kerestünk fel, egyik helyről tányérok, máshonnan kalapok, a harmadikból a fotó. :) Mozgalmas volt annyi szent. Közben elképesztő módon kb. 10 év után újra fogyasztottam a Hamburgerkirály fedőnév alatt működő egységnél, méghozzá egy Ernőmenüt. Megint reklám pfúj :D Szóval egyre közelebb kerültünk földrajzilag és feladatok teljesítése kapcsán is az akáchoz.

Eközben valahol Zs felszedte a tortát, és ránkkérdezett, hogy hol járunk. Mondtam B-nak, hogy írja meg, hogy itt vagyunk a Teszkónál egy fakanállal és egy lila szalaggal. :D (B ajándéka amúgy :)) Szóval egészen parádésan ki lett számítva végül az idő, és mindenhol sikerrel jártunk, szóval jó érzés volt, hogy nem akartam és nem is kellett idegeskednem. Ott helyben megbeszélés, terítés, egy pár korty az előkészületekre (:D), és várakozás, hogy megérkezzen 'Ő'. Akiért az egészet összehoztuk.

Bár Zs többször is aggódott, hogy tényleg meglepődött, vagy örült-e, én úgy éreztem, hogy mindkettőt sikerült elérni, és ez nagyszerű. Tök jó volt a hangulat, lenyomtunk egy félig befejezetlen 'csocsó cselendzset' (asszem by T), ami 1v1-ekké alakult át a későbbiekben. A torta is finya volt, gurult pár sör, volt hülyéskedés... Mit mondjak még? Minden jól alakult, és mire leszállt az este, szép lassan mindenki haza(felé)tért.

Múlt hét szombaton az egyiken, ezúttal a másik oldalon tapasztaltam meg a céges buli-hangulatot :) Két klassz szombat. És lesz még valami a következő héten is... De nem szombaton...

Nagyon Boldogat mégegyszer az ünnepeltnek! Isten éltesse T-t :) <3

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerbuszpitor.blog.hu/api/trackback/id/tr741443036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyarmati Krisztina 2009.10.11. 21:07:34

Mit is mondhatnék? :]
ღ ღ ღ
süti beállítások módosítása