Enyém mégis másé

Rólam szól... csak hát nem éppen úgy ahogy hittem...

Blog

Talán nem is napló lesz, de nem is saját cikkek publikálásának helye. Vegyes lesz. Szerintem. Frítájm - sport és zene(sali). Munka, tanulás (már ha). "Ha a gondolatok ölnek, nekem tele a táram..."

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hétköznapi

2010.03.17. 23:26 MPeti_87

Miután az egyik tanárnőnk leitatott energiavízzel, és rekordidő alatt megittam egy üveg sört (ami egyébként így sem vmi gyors, de magamhoz képest az volt a kb 10-12 perc), most itt ülök. Csupán ennyi kell, hogy elkezdjek írni a blogra. Amúgy nem pörgettek halálra az energiaital-hatóanyagok szerencsére. Ugyan próbáltunk még beülni páran akácba, stb. de végül kútba esett a terv, aztán majd most meglátjuk tudok-e majd aludni.

Amúgy (mivel nem jut eszembe semmi konkrét), elmondom, hogy a digi megint átrendezte a csatornáinkat, szóval már nincs nickelodeon, de van helyette boomerang, ami azért tök jó, mert adnak retro rajzfilmeket, ráadásul van amit eredeti hanggal. Ezen csak azért gondolkodtam el, mert eszembe jutott, hogy mennyire szerettem ezeket, mikor kisebb voltam, és igazából a mai napig is bírom a rajzfilmeket, de annak idején rengeteget lógtam a cartoonetworkön és az angoltudásom jelentős alapjait kaptam belőle :) És ahhoz képest, hogy ma mennyi kalapszar új rajzfilm van, ami mind csak számítógépes grafika, meg látvány, és semmi hangulat, ötlet. Jó jó, az avatar is zúz csak a látvánnyal, dehát az azért mégis kicsit más. Szóval egyik nap látom a wacky racest, és eszembe jutott, hogy régen mennyit néztem, és az egyik kedvencem volt. Akkor még mentek a klasszikusok, mint a tomésjerry, tapsihapsi, régi scoobydook (amit spec nem szerettem annyira), és akkor jöttek be újként a dexter, powerpuffgirls (pindúr pandúrok :D) cowandchicken stb. Szóval azok jó idők voltak. És angolul sokkal jobban tetszett, mint mikor elkezdtek szinkronizálni mindent. Amúgyis, bármennyire is elismert és jó a magyar szinkronszínészet, azért elég egyedülálló, hogy szinte mindent szinkronizálnak, ami külföldről jön, pedig a saját példámból is mondhatom, hogy sokkal többen tudnának idegen nyelven, ha eredeti nyelven, feliratos filmek, műsorok mennének. Na mind1.

Hmm, milyen random jelentéktelen dolgok jutottak még eszembe mostanában...? Ja igen, jó lenne utazni. Oda, ahol már voltam, meg olyan helyre ahol még nem. Vagy akár kinn élni kicsit külföldön. Jó lenne focizni, meg snowboardozni. Megtanulni - ez a téli olimpia hatása amúgy :D Kéne dolgozni, mert nincs lóvé. Néha még mindig eszembe jut, hogy valami tökmást kellene majd dolgoznom, mint amire készülök. Annyirasz*r.

Hát most írtam kicsit. Later.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerbuszpitor.blog.hu/api/trackback/id/tr51848544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása