Enyém mégis másé

Rólam szól... csak hát nem éppen úgy ahogy hittem...

Blog

Talán nem is napló lesz, de nem is saját cikkek publikálásának helye. Vegyes lesz. Szerintem. Frítájm - sport és zene(sali). Munka, tanulás (már ha). "Ha a gondolatok ölnek, nekem tele a táram..."

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Renacimiento

2009.10.24. 13:20 MPeti_87

avagy újjászületés

 

bizony volt esély rá, hogy ezután a hét után in memoriam szerbuszpitor.blog.hu lesz...

...de mégsem, akárcsak én, a blog is kicsit meghalt és újjászületett, és az utóbbiban több mindenkinek is szerepe van, szerintem ők is tudják, hogy kikről van szó.

Szóval aki szokott olvasni, tudja, hogy nem hetente szoktam jelentkezni, a tegnapi napról azonban úgy érzem írnom kell, méghozzá korántsem nemzeti ünnepünk kapcsán, melyről én továbbra sem pártok és mozgalmak fordítása (ferdítése?) alapján emlékezem meg, hanem a magam szintjén.

Tehát, október 23-a, az utolsó Suhancos koncert Pécsett -

egy koncertről írok először, ez korántsem meglepő téma, annál szokatlanabb, sőt, először fordul elő, hogy olyan koncertről írok, melyen nem voltam ott, és fogalmam sincs, hogy mi történt ott, milyen volt.

Feloszlott a Suhancos, aki esetleg nem ismerné a tényállást a blogbejegyzésekből röviden olvashat a történtekről, illetve FankaDeli gondolatait is megismerheti a történtekről.

A koncertre három bátor, lelkes, kedves (igen zsoc még te is :D) vállakozó szellem indult Budapestről, a Keletiből vonattal, és mivel nem volt péntek napközben semmi dolgom, úgy gondoltam jól fog esni, ha látom őket, még ha nem is mehetek el velük (főleg pénzügyi okokból, kisebb részben nem megfelelő hangulat és állapot miatt).

A hármas közül egy különösen közel áll hozzám, és ő nagy örömömre tudott egy órát szakítani rám, ami nagyon-nagyon jól esett, úgyhogy Zs, ezúton is köszönöm neked <3

Végül még a nap is kisütött és melegebb lett az idő, majd eljött az este, és újra a Keletibe vezetett az utam, B-al találkoztam, és mentünk a Nyugatiba (a változatosság kedvéért), ahol találkozónk volt Atisssal és egy haverjával. Csatlakozott hozzánk Br és a barátnője, így hatan indultunk tovább. Méghozzá Atisssék kocsmájába, ahol tulajdonképpen eltöltöttük az este jórészét. A csúnya dolgok most következnek. Egyrészt Atisss spanja, aki a 'nézetei' miatt eleve ellenszenves lett számomra egy egész üveg vodkát hozott magával, aminek jórészét maga fogyasztotta el, egy részét B, és még belekortyolt 1-2 afro forma, akik lenn voltak a helyen. Namármost. Emellé volt sör és korábban vbk, aminek végeredményeképp mind Atisss haverja, mint B iszonyatosan beb*szott, és sajnálom, nem tudom cenzúrázni a dolgot, igenis istenesen ki is adták magukból (nem meglepő módon) a dolgokat. Ezt megelőzte az a szakasz, amikor mindketten az asztalt támasztották, Atisss dumált a másik lánnyal, és az egyetlen 'épen maradt' ember a társaságból Br volt, akivel a telefonon lévő zenéket énekelgettük. Igazából, bár gondoltam rá, hogy tegnap esetleg berúgjak, mégsem kívántam igazából a sört, csak a vbkt (:* igen neked :)) az, meg, hogy tisztán igyak vodkából, az csúnyán felejtős. (ezzel kapcsolatban egy másik afro arc meg is jegyezte, hogy én vagyok az okos. hogy ebből a szarból nem ittam :)).

Éjfélkor elindultunk, kitessékelte Atisss 'félholt' haverját Atisss anyukája közénk, és elindultunk vissza a Nyugatihoz. B és Atisss elkezdtek birkózni az aluljáróban, miközben én egy nagy üveges sörrel álltam (igen, végül már nem bírtam annyira józanul az egészet), és bíztam benne, hogy nem jönnek majd megint épp a kékek, mert ezúttal már lehet, hogy komolyabb lépéseket is tettek volna. Végül próbáltam lenyugtatni őket, majd kimentünk éjszakai buszt nézni a lányoknak, és kint vártunk tovább, ahol a telefonból újra szólt a zene, és így ment hozzá a reppeskedés. Miután a lányokkal tovaszáguldott a busz, mi is kerestünk vmi éji bkv-t Nagynehezen eljutottunk az Astoriáig, onnan a Blaháig, de Atisss és B egyszerűen borzasztóak voltak egész úton, de nem volt erőm őket sem vigyázgatni, sem helyretenni. Végül, mire a Blahához értünk, mind lehuppantunk, és mivel láttam, hogy legalább B feje már aránylag kitisztulni látszott, végül nyugodtabban, de magukra hagytam őket, és hazabuszoztam.

Igazából nem éreztem rosszul magam. Jó volt egy ebből a fajtából is. Talán nem zavartak volna a körülmények, ha én is többet iszom, de csak azért, hogy be legyek rúgva, nem iszom meg azt a szart, főleg nem keverve, mert attól csak rosszul lettem volna. Nem voltam beszédes kedvemben, főleg amikor már ezekről a politikai, meg világnézeti dolgokról ment a diskurzus, úgyhogy inkább megint a zenébe 'menekültem' (vagy talán 'menekültünk' Br-vel). Nem haragszom senkire. És amúgyis, már délután is mondtam Zs-nak, nem akarok rosszkedvű lenni. Szóval jó volt ez.

Aki esetleg olyasmire kíváncsi, hogy pontosan mi van velem, annak sajnos itt nem tudok mit írni.

Illúzió krú (km Dóri) - Hivatlanul.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerbuszpitor.blog.hu/api/trackback/id/tr681471658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Idhren 2009.10.25. 21:29:31

:) jó, hogy nem is szomorkodál. :) és hogy mindig észnél vagy...
B-nak semmi baja nem lehet abból ha berúg... Kecsón már tapasztaltuk.. akármit mond, ordít, kántál is.. megússza. :D:D <3
süti beállítások módosítása