Enyém mégis másé

Rólam szól... csak hát nem éppen úgy ahogy hittem...

Blog

Talán nem is napló lesz, de nem is saját cikkek publikálásának helye. Vegyes lesz. Szerintem. Frítájm - sport és zene(sali). Munka, tanulás (már ha). "Ha a gondolatok ölnek, nekem tele a táram..."

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

People always talk about the weather + Shake well before use

2010.05.25. 19:31 MPeti_87

ahogy Yonderboi is mondja, beszéljünk a jó öreg semleges klisétémáról, az időjárásról. Ami néha nem is olyan semleges, főleg mostanában, mert olyan őrült módon változékony és szélsőséges tud lenni.

Ma is sikerült reggel két pólóban és meleg pulcsiban, plusz hosszú gatyában menni, és kora délutánra meg is dögleni benne. Szerencsére el tudtam pakolni a táskámba. - Lám a csattanós válasz, miért hordok táskát a suliba, mikor nincs benne semmi.

Szóval rohadt idegesítő ez. Meleg van, aztán esik, lehűl, ki tudja milyen lesz reggel, de hogy napközben már más, az is tutibiztos. Aztán este persze jön a vihar, majd két napig eső folyton és elhányom magam. Valahogy így megy ez mostanában a jó öreg "semleges időjárással".

Más. Halott Pénz új albuma már pár napja a kezemben van. Nem értek egyet azzal, aki szerint ez inkább Kidobott pénz. Én továbbra is tartom a véleményt, miszerint HP-t vagy szeretik, vagy nagyon nem bírják. Ő ilyen, absztrakt, "avantgárd" hiphopos. Én mindenesetre nagy fan lettem, és az új lemez sem csalódás.

Ugyanakkor meg kell említenem, hogy amint azt ő maga is kijelentette, ez az album egészen más, mint a Fejjel lefelé. És lám, mind zeneileg, mind hangulatban, és még kicsit a flow-ban is mást kaptunk, csak az eszement szövegek maradtak hűen "Halottpénzesek".

Bár egy-egy számban nekem kicsit sántítanak bizonyos szövegek, valahogy picit erőltetettnek hat, és azt is bevallom, hogy a Fejjel lefelével ellentétben, itt nem abszolút favorint szinte minden szám. Akad 2-3 is ami nekem nem jön be annyira, ugyanakkor a trekkek döntő többsége tetszik. A Meleg van ahhoz, hogy várj, illetve az Irányított káosz most így hirtelen abszolút kedvenc, talán még a Farokszendvics is ide vehető.

Összefoglalva tehát, újra merész zenei alapok, de ezúttal egészen más hangulat, az első lemez keményebb, pörgősebb arculata után most egy kicsit "chill-esebb" lazulósabb, dallamosabb az egész. Újra akadnak hatalmas sorok, nem szeretnéjk egyet sem kiemelni a többi kárára. Akinek bejött Halott Pénz zenéje, az szerintem remek kis cuccot kap.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerbuszpitor.blog.hu/api/trackback/id/tr742030998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása