Enyém mégis másé

Rólam szól... csak hát nem éppen úgy ahogy hittem...

Blog

Talán nem is napló lesz, de nem is saját cikkek publikálásának helye. Vegyes lesz. Szerintem. Frítájm - sport és zene(sali). Munka, tanulás (már ha). "Ha a gondolatok ölnek, nekem tele a táram..."

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nagy balatonvilágosi bejegyzés durván örökké

2010.08.03. 15:02 MPeti_87

Első benyomásos írást szeretnék kerekíteni, ezért benne van a pakliban, hogy előjön kicsit a borús oldal. Talán már írnom is felesleges, hiszen ez velem jár. De mégis, ha valami véget ér (lol közhely) akkor mégiscsak az elmúlással összekapcsolódó negatív érzések jönnek elő. Aztán szép lassan minden rózsaszínűbbé válik, majd fél év múltán már csak a szép emlék és úgy várjuk majd a kövit.

Hát egy hét nem sok. Ilyenkor nagyon kevés, inkább egy napnak tűnik, melynek órái oly gyorsan haladnak el, mint a csiga számára a balatoni töltésen robogó gyorsvonat. Egy nap egyből ki is esett mert egész nap esett és úgy esett, hogy semmit sem tudtunk cisnálni. Egy foci egy hétre, szerencsére több fürdés a Balcsiban, hidegben, fasza hullámosban és a végén hűsítő nagyszerűben.

Félórás séta Sóstóra, visszafelé 5 perc :D 40 fokos melegben ki Siófokra, aztán odaverés :) A tavalyi évben bevált "házikoktél" plusz pár sör. Rengeteg ökörködés és röhögés, butulás, lazulás. Egy meccsel pingpongbajnoki 3. helyezés XD

Először diszkózás '42 óta, mert már tisztában vagyok zenei beállítottságommal :D Ja és reppeltem is. Bejött. Furcsa dolog, hiszen gyakorlatilag több, mint egy éve állandó társaság alakult ki "körülöttem", vagy kerültem én bele, és éles váltással jön egy másik, akikkel már régebb óta, de mindig csak egyszer, ilyenkor. És persze 1-2 új arc, meg kicsik, ilyesmi. Talán jó lenne kicsit többször, hiszen elmúlik egy év, és azalatt semmi, egész más világ, valahogy mehetne ez kevésbé "durván" is. Nehéz dolog. Ahogy mondom "már annak is örültem, ha ma egy haver ráért". És bizony.

Viszont akkor is király volt durván örökké :D Új dumáktól kifeküdtem és át is vettem :D Elfáradtam, leégtem, minden szempontból :D Egy hét. Egy pillanat alatt elrepül. És aztán csak kapkodhatsz utána, még akkor is ha tudod, hogy lesz még. Bár, ki tudja. Sajnos az idő az halad. Egyre "érdekesebb" lesz. Vagy nem. Lehet, hogy annyit mégis kérhetünk az égtől, hogy egy hét erejéig megálljon az idő. Legalább mi ne tudjunk róla, hogy ki mennyi meddig, mióta. Mert itt nem az számít.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerbuszpitor.blog.hu/api/trackback/id/tr192195932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása