Enyém mégis másé

Rólam szól... csak hát nem éppen úgy ahogy hittem...

Blog

Talán nem is napló lesz, de nem is saját cikkek publikálásának helye. Vegyes lesz. Szerintem. Frítájm - sport és zene(sali). Munka, tanulás (már ha). "Ha a gondolatok ölnek, nekem tele a táram..."

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Péntekről szombatra

2012.01.21. 21:14 MPeti_87

Először is köszönöm, hogy bármiféle atrocitás nélkül is volt egy nap 91 oldalletöltés ezen a blogon, ami körülbelül rekord, bár nem néztem utána (na jó utánanéztem és az :D). Ami a hiteltelenségemet illeti, felvállalom, valóban ellentmond a bizonyos szövegrészletemnek, de egyrészt a szóban forgó dal vagy 8-10 hónappal ezelőtt született, másrészt, már korántsem hiszem, hogy akkora megfejtős lesz, mint régebben.

Lássuk a tegnapi nap eseményeit. A délután folyamán a frenetikus IKEA-húsgolyómánia örvénylő közepébe kirándultunk, ráadásul amilyen éhes voltam, a húsgolyók elfogyasztásának gondolata olyan fennkölt vágyat ébresztett bennem, mely földi érzékekkel fel nem fogható. Miután a tányérjaimon a csodás étek manifesztálódott, fekete lyukként nyeltem el minden darabját, de még épp időben realizáltam, hogy a fogyasztás, azaz a szükséglet kielégítése előbbre került, mint a mással össze nem téveszthető IKEA-ízek hedonista élvezete.

Természetesen mindehhez méltó társaságot jelentett Szandra és Sanyi - ezúton pedig félperces megemlékezés a távolmaradó Csillára - köszönöm. Jól elütöttük az időt mindenféle ostoba, fárasztó, kellemes, idegesítő, vagy épp perverz viccelődéssel, melynek egyik csúcspontja alighanem az a pillanat, amikor Szandra (Sanyi erőltetett kérlelése nyomán) megetetett egy hideg sültkrumplidarabbal, melyet egy csöppnyi áfonyadzsem édesített meg, már ha maga a tény nem lett volna roppant édes, hogy a romantika legkisebb árnya nélkül kaptam egy falat ételt egy lány villájáról.

Mindezek után a magyar kézilabda egyik nagy momentuma következett a mindentmegnyerő hiperszuper franciák legyőzése, mely során Fazekas Nándiról úgy jöttek ki a labdák, ahogy Orbán Viktorról pattan le bármiféle kritikus megjegyzés.

Valójában a mai nap ehhez képest maga volt a nihil, de mivel az ilyen napok vannak többségben, és ezek cseppet sem ihletnek annyira, mint a péntekhez hasonló jóságok, így nem is mesélnék a máról. Legyen elég annyi, hogy holnap jobb lesz. Miért? Csak!

A bejegyzés trackback címe:

https://szerbuszpitor.blog.hu/api/trackback/id/tr63643447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása